divendres, 27 d’agost del 2010

Boires

M'agraden les boires que veig des del meu balcó.
Van i venen quan volen i per on volen sense cap por.
Pots gaudir de veure-les aparèixer per la dreta i marxar per l'esquerra.
Pots veure un paisatge bonic i màgic o només boira, boira i boira.
De vegades tens la sort de veure com va venint i mullar-te la cara.
I de vegades t'avorreix si les veus dies seguits i en temps d'estiu.
Són boires; però quan deixen imatges com aquestes m'agrada tenir la sort de gaudir d'elles.











          B O I R E S

2 comentaris:

  1. hola! on visc a colldejou (baix camp)la boira es diu raig. ve del priorat i es deix caura com una cascada per damunt de la mola. és un espectacle. som admiradors de la boira. de totes maneres cal dir que sempre que la veig em provoca un cert temor!
    el meu blog és: iblama.blogspot.com per si hi vols donar un tomet!
    salute

    ResponElimina
  2. Faré aquest tomet, com dius tu.
    Puc preguntarte com has trobat aquest blog ?
    Per curiositat. Crec que el coneix una dotzena de persones, amics meus i prou.
    Ja em fa gràcia que el conegui més gent. La idea és que coneguin aquest poble i si poden el vinguin a veure

    ResponElimina