divendres, 2 de juliol del 2010

Hola a tothom


Fa dotze anys, el 23 de juny de 1998, vaig venir per primera vegada a aquest petit poble de la comarca del Bages, i des de les hores sempre que tinc un dia lliure, vinc aquí.

És un petit paradís a 60 km de Barcelona. L'entrada al poble amb la seva carretera amb plataners a banda i banda la fa especial.

L'Estany m'agrada, em dóna pau, tranquil·litat i em relaxa.
M'agrada fotografiar els racons, les cases, els arbres, les flors, les seves boires i les seves pluges.
Amb aquest blog vull donar a conéixer aquest petit poble. Espero que us agradi.
Marijose

2 comentaris:

  1. Aquestes fotos son molt boniques.
    M'agraden molt les de les flors.
    Espero que ens posis més!!!
    Petons!!!
    Tota la familia Ortonobes Marquez

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies, ja sabeu que podeu venir sempre.

    ResponElimina